Call Center Dialer


Αυτοματοποιήστε τις εξερχόμενες καμπάνιες επικοινωνίας σας και αυξήστε τις επαφές σας με υποψήφιους πελάτες με τις λύσεις dialer της Infobell.



email hosting


Τι είναι το Λογισμικό Dialer;

Το λογισμικό dialer(γεννήτρια αυτόματων κλήσεων) αποτελεί H σουίτα εφαρμογών dialer της Infobell αποτελεί μια enterprise class λύση επικοινωνίας για το σύγχρονο call-center. Παρέχει τη δυνατότητα για εισερχόμενη, εξερχόμενη αλλά και blended λειτουργία, καθώς και λειτουργία απομακρυσμένων χρηστών.



Δείτε τα πλεονεκτήματα
wp hosting

Types of Call Center Dialers

Η επιλογή του σωστού τύπου λειτουργίας του εκάστοτε λογισμικού dialer αποτελεί καθοριστική επιλογή για την επιτυχία της εκάστοτε τηλεφωνικής καμπάνιας καθώς προσφέρει σημαντικές και κρίσιμες πληροφορίες για την εξέλιξη της.

Χαρακτηριστικά

Βασικές δυνατότητες ενός dialer.

Inbound and outbound

Εισερχόμενη, εξερχόμενη και blended διαχείριση κλήσεων.

Multiple campaign mode

Δυνατότητα για manual, broadcast και predictive dialing.

Web interface

Web interface για τους agents και team-leaders.

Remote Agents

Δυνατότητα απομακρυσμένων χρηστών.

Intelligent IVR

Εύκολα ρυθμιζόμενα IVR και θυρίδες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Scheduled Callbacks

Προγραμματιζόμενα callbacks για τους agents και για την κάθε καμπάνια.

Call Recording

Ενσωματωμένη δυνατότητα καταγραφής κλήσεων βάση συνθηκών (call duration, agent trigger κλπ).

Conference calling

Τριμερής συνομιλία μέσω της web εφαρμογής των agent.

Carrier Friendly

Εύκολη διασύνδεση μέσω PSTN (BRI, E1 PRI) και VOIP παρόχων.

Ας μιλήσουμε για το δικό σας project!

Ο στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να μεταφέρουν τις επικοινωνίες τους στο cloud. Καθημερινά σχεδιάζουμε, εγκαθιστούμε και υποστηρίζουμε λύσεις επικοινωνίας για μικρές και μεγάλες εταιρίες. Γιατί όχι και για την δική σας.

Γιατί μια εταιρία μπορεί να χρειαστεί έναν dialer;


Τα λογισμικά predictive dialer συνήθως χρησιμοποιούνται σε call centers που δραστηριοποιούνται σε telemarketing, έρευνα αγοράς, εισπράξεις και customer service follow-ups.

Η τηλεφωνική κλήση αποτελεί ακόμα το ποιο διαδεδομένο κανάλι επικοινωνίας για ένα τμήμα πωλήσεων. Οι εταιρίες χρησιμοποιούν καμπάνιας "κρύας λίστας" στην προσπάθεια τους να βρουν πιθανούς πελάτες τόσο σε σενάρια B2B όσο και σε B2C. Στην καμπάνιες αυτές, όπως είναι φυσικό, όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των πιθανών πελατών που γίνεται επικοινωνίας, τόσο μεγαλύτερος είναι και ο αριθμός των πωλήσεων.

Στην σημερινή ψηφιακή εποχή οι εταιρίες χρησιμοποιούν διάφορα ψηφιακά κανάλια για αναζήτηση πιθανών πελατών όπως τα social media και το web. Αυτές οι πιθανές επαφές συνήθως επικοινωνούν μέσω τηλεφώνου για περισσότερες πληροφορίες και για ολοκλήρωση της διαδικασία πώλησης.

Ενας dialer επιτρέπει στους πωλητές μιας εταιρίας να έχουν πλήρη εικόνα των δεδομένων που αφορούν τους πελάτες που συνομιλούν μαζί τους μέσω διασύνδεση με συστήματα CRM και ERP. Ταυτόχρονα οι πωλητές έχουν την δυνατότητα να ανανεώνουν τις πληροφορίες των πελατών σε πραγματικό χρόνο στο CRΜ με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση εργατοωρών και την μεγιστοποίηση των πωλήσεων.

Κάθε εταιρία χρειάζεται ανα τακτά χρονικά διαστήματα να ενημερώσουν τους υπάρχων πελάτες τους αλλά και πιθανούς πελάτες που δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια αγορά για τις τρέχων προσφορές τους. Επίσης για την βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών τους, χρειάζονται feedback από την πελατειακή τους βάση. Ένας dialer τους επιτρέπει εύκολα και γρήγορα να επικοινωνήσουν με το σύνολο της πελατειακής τους βάση.

Τι λένε οι πελάτες μας για εμάς

Οι πελάτες μας είναι αναπόσπαστο μέρος του οικοσυστήματος μας. Καθημερινά διασφαλίζουμε πως οι επικοινωνίες τους θα είναι αδιάλειπτες και θα διακατέχονται με άριστη ποιότητα..