Το λογισμικό dialer(γεννήτρια αυτόματων κλήσεων) αποτελεί H σουίτα εφαρμογών dialer της Infobell αποτελεί μια enterprise class λύση επικοινωνίας για το σύγχρονο call-center. Παρέχει τη δυνατότητα για εισερχόμενη, εξερχόμενη αλλά και blended λειτουργία, καθώς και λειτουργία απομακρυσμένων χρηστών.
Η επιλογή του σωστού τύπου λειτουργίας του εκάστοτε λογισμικού dialer αποτελεί καθοριστική επιλογή για την επιτυχία της εκάστοτε τηλεφωνικής καμπάνιας καθώς προσφέρει σημαντικές και κρίσιμες πληροφορίες για την εξέλιξη της.
Βασικές δυνατότητες ενός dialer.
Εισερχόμενη, εξερχόμενη και blended διαχείριση κλήσεων.
Δυνατότητα για manual, broadcast και predictive dialing.
Web interface για τους agents και team-leaders.
Δυνατότητα απομακρυσμένων χρηστών.
Εύκολα ρυθμιζόμενα IVR και θυρίδες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Προγραμματιζόμενα callbacks για τους agents και για την κάθε καμπάνια.
Ενσωματωμένη δυνατότητα καταγραφής κλήσεων βάση συνθηκών (call duration, agent trigger κλπ).
Τριμερής συνομιλία μέσω της web εφαρμογής των agent.
Εύκολη διασύνδεση μέσω PSTN (BRI, E1 PRI) και VOIP παρόχων.
Τα λογισμικά predictive dialer συνήθως χρησιμοποιούνται σε call centers που δραστηριοποιούνται σε telemarketing, έρευνα αγοράς, εισπράξεις και customer service follow-ups.
Η τηλεφωνική κλήση αποτελεί ακόμα το ποιο διαδεδομένο κανάλι επικοινωνίας για ένα τμήμα πωλήσεων. Οι εταιρίες χρησιμοποιούν καμπάνιας "κρύας λίστας" στην προσπάθεια τους να βρουν πιθανούς πελάτες τόσο σε σενάρια B2B όσο και σε B2C. Στην καμπάνιες αυτές, όπως είναι φυσικό, όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των πιθανών πελατών που γίνεται επικοινωνίας, τόσο μεγαλύτερος είναι και ο αριθμός των πωλήσεων.
Στην σημερινή ψηφιακή εποχή οι εταιρίες χρησιμοποιούν διάφορα ψηφιακά κανάλια για αναζήτηση πιθανών πελατών όπως τα social media και το web. Αυτές οι πιθανές επαφές συνήθως επικοινωνούν μέσω τηλεφώνου για περισσότερες πληροφορίες και για ολοκλήρωση της διαδικασία πώλησης.
Ενας dialer επιτρέπει στους πωλητές μιας εταιρίας να έχουν πλήρη εικόνα των δεδομένων που αφορούν τους πελάτες που συνομιλούν μαζί τους μέσω διασύνδεση με συστήματα CRM και ERP. Ταυτόχρονα οι πωλητές έχουν την δυνατότητα να ανανεώνουν τις πληροφορίες των πελατών σε πραγματικό χρόνο στο CRΜ με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση εργατοωρών και την μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
Κάθε εταιρία χρειάζεται ανα τακτά χρονικά διαστήματα να ενημερώσουν τους υπάρχων πελάτες τους αλλά και πιθανούς πελάτες που δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια αγορά για τις τρέχων προσφορές τους. Επίσης για την βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών τους, χρειάζονται feedback από την πελατειακή τους βάση. Ένας dialer τους επιτρέπει εύκολα και γρήγορα να επικοινωνήσουν με το σύνολο της πελατειακής τους βάση.
Οι πελάτες μας είναι αναπόσπαστο μέρος του οικοσυστήματος μας. Καθημερινά διασφαλίζουμε πως οι επικοινωνίες τους θα είναι αδιάλειπτες και θα διακατέχονται με άριστη ποιότητα..
Για παραπάνω απο 10 χρόνια χρησιμοποιούμε τις πλατφόρμες τηλεφωνικών κέντρων τις Infobell. Όποτε χρειαστήκαμε τη βοήθεια τους, η ανταπόκριση τους ήταν άμεση ανεξαρτήτως ώρας και ημέρας.
Η Infobell αποτελεί ένα στρατηγικό συνεργάτη για την τεχνική υλοποίηση της πελατοκεντρικής στρατηγικής μας. Έχοντας βαθιά γνώση του αντικειμένου, είναι δίπλα μας σε κάθε ανάγκη, κάνοντας τη συνεργασία μας αποδοτική.
Οι μοναδικές δυνατότητες και ευκολίες των υπηρεσιών voip τηλεφωνίας της Infobell μας επέτρεψαν να αναβαθμίσουμε την ποιότητα επικοινωνίας με τους πελάτες μας και μας παρείχε την απαιτούμενη ευελιξία για να ανταποκριθούμε στις νέες συνθήκες τηλεργασίας που απαιτεί η μετά-covid εποχή.
Οι καινοτόμες υπηρεσίες τηλεφωνίας της Infobell μας επέτρεψαν να διασυνδέσουμε όλα μας τα σημεία παρουσίας κάτω από μία τηλεπικοινωνιακή ομπρέλα, προσφέροντας ασφάλεια, ευκολία και απαράμιλλη ποιότητα.
Μια πολύτιμη συνεργασία που ξεκίνησε από το 2015 με ένα εξαιρετικό portfolio custom λύσεων σε εφαρμογές τηλεφωνίας που συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα. Το τεχνολογικό επίπεδο της ομάδας είναι πάρα πολύ καλό, το ίδιο και η ποιότητα και απόκριση της υποστήριξής τους.