Το CRM (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) είναι μια λύση λογισμικού (πολλές φορές διαθέσιμη και ως υπηρεσία – Software as a Service), η οποία διευκολύνει μια εταιρεία κατά την αλληλεπίδρασή της με τους πελάτες της, υφιστάμενους και δυνητικούς. Ουσιαστικά αυτό που κάνει ένα σύστημα CRM είναι να διαχειρίζεται τα προσωπικά στοιχεία, τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν στους πελάτες, ξεκινώντας πολύ πριν την πώληση και συνεχίζοντας μετά από αυτή. Άλλωστε, για κάθε επιχείρηση στόχος δεν είναι μόνο η εξεύρεση νέων πελατών, αλλά και η διατήρηση των υφιστάμενων, με την αξιοποίηση νέων ευκαιριών πώλησης τη στιγμή που παρουσιάζονται.
Η λύση InfoCRM είναι σχεδιασμένη για να αυτοματοποιήσει όλο το εύρος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, όπως υποψήφιους πελάτες, παρακολούθηση παραγγελίας, διαχείριση προωθητικών ενεργειών ή υποστήριξη κέντρου εξυπηρέτησης. Είναι εξειδικευμένη στη λειτουργία των ελληνικών call-centers και διαθέτει έτοιμα workflows για τους κλάδους τις ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών. Διασυνδέεται με email, sms και viber gateways για αμφίδρομη επικοινωνία, αποστολή ειδοποιήσεων και συλλογή δεδομένων / δικαιολογητικών.
Η σουίτα Infocrm έχει έτοιμα workflows για όλους τους παρόχους ρεύματος/φυσικού αερίου/τηλεφωνίας.
Επεκτείνεται το functionality του InfoCRM με μερικές απο τις ποιο διαδεδομένες εφαρμογές και πλατφόρμες της παγκόσμιας αγοράς.
Βασικές δυνατότητες InfoCRM platform
Αυτοματοποιήστε, διαχειριστείτε και ασκήστε έλεγχο σε ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεων και στους πωλητές.
Δημιουργήστε και παρακολουθήστε εύκολα στοιχεία για πιθανές πωλήσεις, και απολαύστε τις πλούσιες δυνατότητες της κατηγοριοποίησης.
Δημιουργία και παρακολούθηση πορείας αίτησης/συμβολαίου.
Ειδική πύλη ( portal ) όπου μπορούν να κάνουν είσοδο οι πελάτες να βλέπουν θέματα που τους αφορούν, ή να αφήνουν κάποιο μήνυμα.
Ενσωμάτωση και επισύναψη εγγράφων και αρχείων πολυμέσων σε κάθε Εγγραφή.
Συλλογή στοιχείων πελατών από εταιρική ιστοσελίδα ή landing pages.
Διασύνδεση με τρίτα συστήματα μέσω API.
Εύκολη διασύνδεση με viber για συλλογή δικαιολογητικών και αυτόματη επισύναψη στην αντίστοιχη οντότητα.
Αναλυτικές αναφορές για κάθε οντότητα του CRM.
Οι πελάτες μας είναι αναπόσπαστο μέρος του οικοσυστήματος μας. Καθημερινά διασφαλίζουμε πως οι επικοινωνίες τους θα είναι αδιάλειπτες και θα διακατέχονται με άριστη ποιότητα..
Για παραπάνω απο 10 χρόνια χρησιμοποιούμε τις πλατφόρμες τηλεφωνικών κέντρων τις Infobell. Όποτε χρειαστήκαμε τη βοήθεια τους, η ανταπόκριση τους ήταν άμεση ανεξαρτήτως ώρας και ημέρας.
Η Infobell αποτελεί ένα στρατηγικό συνεργάτη για την τεχνική υλοποίηση της πελατοκεντρικής στρατηγικής μας. Έχοντας βαθιά γνώση του αντικειμένου, είναι δίπλα μας σε κάθε ανάγκη, κάνοντας τη συνεργασία μας αποδοτική.
Οι μοναδικές δυνατότητες και ευκολίες των υπηρεσιών voip τηλεφωνίας της Infobell μας επέτρεψαν να αναβαθμίσουμε την ποιότητα επικοινωνίας με τους πελάτες μας και μας παρείχε την απαιτούμενη ευελιξία για να ανταποκριθούμε στις νέες συνθήκες τηλεργασίας που απαιτεί η μετά-covid εποχή.
Οι καινοτόμες υπηρεσίες τηλεφωνίας της Infobell μας επέτρεψαν να διασυνδέσουμε όλα μας τα σημεία παρουσίας κάτω από μία τηλεπικοινωνιακή ομπρέλα, προσφέροντας ασφάλεια, ευκολία και απαράμιλλη ποιότητα.
Μια πολύτιμη συνεργασία που ξεκίνησε από το 2015 με ένα εξαιρετικό portfolio custom λύσεων σε εφαρμογές τηλεφωνίας που συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα. Το τεχνολογικό επίπεδο της ομάδας είναι πάρα πολύ καλό, το ίδιο και η ποιότητα και απόκριση της υποστήριξής τους.