vPBX




Voice inovation in the cloud.



Powered by Digium`s Asterisk Open Source Platform.




Αποκτείστε σήμερα ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud!

Με την νέα υπηρεσία vPBX της infobell έχετε την δυνατότητα να αποκτήσετε ένα πλήρες εικονικό τηλεφωνικό κέντρο χωρίς το κόστος επένδυσης σε hardware.





Standard Features



Interactive Voice Reponse

Αυτόματη δρομολόγηση εισερχομένων κλήσεων με την χρήση DTMF και Voice Recordings .
Ring Groups

Ταυτόχρονη κλήση πολαπλών συσκευών.
Ουρά αναμονής κλήσεων

Διαχείριση μεγάλου όγκου εισερχομένων κλήσεων , χρεισημοποιντας χρησιμοποιώντας προτεραιότητες και μουσική αναμονής.
Conferences

Λειτουργία συνδιάσκεψης.
Time conditions

Αυτόματη δρομολόγηση εισερχομένων κλήσεων με βάση την ημέρα / ώρα.
Voicemail

Υπηρεσία φωνητικού ταχυδρομείου με δυνατότητα αποστολής email.
Fax Services

Αυτόματη λήψη και αποστολή Fax μέσω email.

Add ons



Δυνατότητα διασύνδεσης με web based εφαρμογές

Αυξήστε την παραγωγικότητα σας και δώστε νέα πνοή στις online web εφαρμογές σας δια-συνδέοντας τις εύκολα και με ασφάλεια με το τηλεφωνικό σας κέντρο. Δώστε την δυνατότητα στους πελάτες σας να ανατρέχουν τηλεφωνικά το status της παραγγελίας τους, να κάνουν τηλεφωνικές πληρωμές και να ενημερώνονται για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους μέσω έξυπνων IVR, εύκολα και γρήγορα οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν.
Δυνατότητα κλήσεων μέσω της εταιρικής σας ιστοσελίδας

Η υπηρεσία Webcall δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να πραγματοποιούν δωρεάν τηλεφωνική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο με κάποιο εκπρόσωπό σας χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνο το μικρόφωνο και τα ακουστικά (ή headset) των υπολογιστών τους. Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας κάνει απλά click σε ένα phone enabled button στην ιστοσελίδα σας και μέσω της τεχνολογίας Webrtc ,συνδέεται με έναν εκπρόσωπο της εταιρίας σας ώστε να πραγματοποιηθεί η συνομιλία.
Δυνατότητα Web callback μέσω της εταιρικής σας ιστοσελίδας

Η υπηρεσία Click2Call δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να πραγματοποιούν δωρεάν τηλεφωνική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο με κάποιο εκπρόσωπό σας. O επισκέπτης της ιστοσελίδας σας εισάγει το τηλεφωνικό του αριθμό στην ειδική φόρμα επικοινωνίας που βρίσκετε στην ιστοσελίδα σας, και ένας αυτοματοποιημένος μηχανισμός καλεί ταυτόχρονα το τηλέφωνο του χρήστη και το τηλέφωνο της εταιρίας σας ώστε να πραγματοποιηθεί η συνομιλία.